Penyokong Setia

16 October 2010

sayang, jom shopping !

aku rasa entry nih macam sesuai untuk perempuan, wanita , kakak, emak , nenek tak pun payah sangat korang nak faham hanya sesuai untuk kaum hawa sahaja. wei aku bukan nak cerita pasal masalah pompuan lah wei. kalau kau rasa kau jantan , lelaki gatal nak baca pun tak kisah sebenarnya.

korang kenal dia nih?


cun kan? dia YUNA. penyanyi yang sangat laku lepas single dia DAN SEBENARNYA . suara best, muka cun, pandai main gitar dah yer itu pakej lengkap nak jejak kaki dalam dunia glamor kan?

dah dah, bukan pasal dia ah wei aku nak story. kau tengok pesen tudung dia? dia pakai shawl kan. shawl tuh apa jadahnya? selendang lah wei. ada kawan aku tak paham shawl tuh menatang haram apa. haha, sian kau ! fesyen dia pun gempak kan minah nih. nak jadi ikon fesyen aku rasa lulus jer kot. 

budak budak pompuan pun macam dah terikut ikut kan nak pakai shawl juga. baguslah tuh yuna, at least kau dapat pahala ajak saudara seIslam kau pakai tudung tutup aurat. 

sekarang baru nak masuk main point, macam sakai jer aku nih. 

kalau nak shopping shawl kat kedai, macam malas jer kan nak keluar. dah lah panas, leceh lagi tengok perangai akak yang keje kat kedai tuh. macam bagus sangat ! =.="

jadi korang semua bolehlah shopping shawl secara online. whoah, dunia sekarang dah TER-sangat maju kan? sampai nak shopping pun boleh duduk depan pc jer. 

wanita wanita muslimah yang teringin nak survey nak shopping shawl online, sila ke http://kacangberangan.blogspot.
owner dia kak Dila Jamalia Jaafar yang chantek . :)

shawl dia gempak jer semua. harga sangat berpatutan yer. kalau nak tahu lagi dalam, boleh menggali kat blog kak dila. 

aku pun ada beli juga. nak menunjuk siket! haha, riak nak mampos! 
nih dah ada 3, yang otw dengan abang posmen ada lagi 3. penuh lah wardrobe aku lepas nih. :pp






aku tahulah wei muka aku tak cun macam mak korang tapi janganlah mengata. aku redho jer. :'(




aku nak habiskan buku nih. nanti aku hapdet pasal buku nih pula kalau aku rajin. haha, kalau aku rajin okey. macam lah aku pernah rajin dalam hidup.



LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: