Penyokong Setia

15 October 2010

alhamdullilah beliau terima

pagi pagi buta lepas baca doa terus pergi jumpa dia.
macam sengal jer tapi dua tiga kali aku patah balek sebab takut. haha
tapi kawan aku "pergi kau boleh! kau kan kuat!"
okey, aku boleh aku kuat! jumpa beliau cakap kau nak minta maaf dengan I K H L A S lepas tuh selesai (!)


masuk dengan muka bajet seposen gigit gigit bibir ergh gedik gila cari port sesuai nak park ,dalam bilik beliau agak agak anak mata dia boleh menerobos biji mata aku, dah yes jumpa! ngam ngam aku berdiri sebelah meja beliau.


macam tak syok jer kalau aku tulis apa yang aku cakap dengan beliau. haha tiba tiba mak nak privasi dik non! bla bla bla dekat 10 minit semua selesai alhamdullilah. aku keluar dari bilik beliau dengan perasaan yang berbunga bunga riang acecece bapak punya gatal!



LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: