Penyokong Setia

16 October 2010

i'm fragile now

dulu aku suka kata belakang pasal kawan aku yang sorang nih.
kononnya si polan nih TER-over sensitif. memang tak tahan.
tapi kena sabar juga, kawan wei. kau pun, cubalah faham (!)


tapi sekarang aku rasa macam perangai si polan yang ter-sangat sensitif tuh dah melekat dekat aku.
aku sekarang?
TER-lebih lebih sensitif mengalahkan ibu mengandung.
setiap patah perkataan yang orang cakap dekat aku akan dijadikan isu dan sebab untuk merajuk.
huh, menyampah dengan perangai sendiri!


orang nak bergurau jer sebenarnya, tapi aku ngada ngada nak bikin panas.
benda yang biasa aku ambil serius.
sangat annoying perangai aku sekarang.
abang aku kata aku teruk sekarang, tak semesra dulu.
selalu ada masalah kononnya.
entah, aku pun tak faham diri sendiri,


to kawans : aku minta maaf tapi aku tak tahu asal aku jadi se-fragile nih. korang tahu, aku rasa semacam. macam sial aku kan. aku tak layak dapat kawan sebaik korang. aku tak kisah kalau korang benci aku sebab perangai aku macam hanjing kan. aku bukan kawan susah senang lah wei. aku minta halal segala benda yang korang dah bagi dekat aku. tak kira duit , ilmu or apa apa jelah. and aku jadi macam nih bukan pasal komen korang dekat gambar tuh. aku sure korang perasan aku lain macam dua tiga hari lepas lagi kan.








tuttuttut : agaknya aku dah nak mati kot wei? sebab tuh makin hari makin aneh. macam aliens (!)





LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: