Penyokong Setia

16 October 2010

girl's day (!)

salam satu Malaysia!
haha, semangat najib nih wei.  tiba tiba =.="


jeles wei aku tengok gambar budak budak hayyan dekat perdana resort pcb PANTAI CINTA BERAHI
bajet lepas PMR lah tuh semuanya, merdeka konon. 
haha, kau baca ayat aku nampak sangat aku iri hati. wei memang lah!
sapa tak nak suka suka ketawa ketawa dengan kawan terdekat. 
depa takpelah poket semua tebal.
budak kelas aku? huh, hampeh bajet ciput semua. haha bapak kau jahat gila mulut aku!


bukan lah wei! budak budak kelas aku kan baik. mengamalkan amalan BERJIMAT CERMAT .
bagus lah tuh, tak payah bazir bazir keluar duit tempah chalet segala.
aku ada idea lagi baek punye dari tuh.


apa kata korang pegi rumah budak kelas korang yang rumah besar gedabak macam istana, halaman depan or belakang luas sampai dua match bola sepak boleh sekali jalan, mintak kebenaran nak bermalam kat situ. bawak lah khemah sorang satu. nak lagi gempak korang bantai tidur atas rumput terus, baru boleh tengok bintang berkedipan di langit biru. takkan lah mak bapak kawan sekelas korang tuh nak charge tumpang tidur kat halaman rumah dia? melampau lah wei (!) makanan pandai pandai lah korang tapau siap dari rumah, takkan tuh pun kena aku ajar. bengap betul. ;pp


konklusi sebenar kat sini, budak budak kelas aku TER-amatlah payah lagi susah nak keluar ramai ramai. budak baek kan semua. yeker? haha, entahlah. esok ada plan baek punya. izat call semalam, kata nak buat reunion budak budak 6 elit skp batch 2007 dekat perdana resort. macam takde tempat lain kan? sangatlah kesian. untung besar perdana resort.


aku, ieqah, nisa, fatin, e-in and ain mengadakan aktiviti melawat sambit mempokaikan diri tadi. mak dato' tuhan jer tahu punyalah main letih. bajet cun pakai wedges 3 inci sekali kau haa amek bengkak lebam bagai balik tuh. melaram lagilah lain kali yer dah tahu nak round satu kota bharu. 


lain benda nak beli, lain benda yang dapat. kalau dah perempuan tuh kan, memang macam tulah sampai bila bila. aku dengan sahabat sahabat baik pun jarang GILA dapat keluar sekali macam nih. takpe aku faham, masing masing sibuk dan ada hal sendiri. jadi tak salah kalau aku keluar dengan classmates kan? :)


banyak snap gambar tadi. dah macam orang sawan semua. haha, tengah tunggu gambar dari cik fatin faiqah tersayang. nanti aku edit balik entri nih, aku tepek semua gambar girl's day yer. 
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: