Penyokong Setia

22 October 2010

bilik ku disabotaj

entry nih hanya layak dibaca oleh kanak kanak berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana mengandungi unsur 18sg.


haha saya tipu sila gelak. =.="


semalam aku perang besar punye dengan adik aku yang "tersayang". bajet nak pinjam barang aku, dah orang tak bagi tuh nak main sabotaj sabotaj pulak dah. wei kai ingat kau tuh gangster ke hape. haha, samseng aku lagi lah wei.


sangat mengharukan ada adik macam tuh. menanah mata telinga hidung nak hadap perangai dia hari hari.
tapi satu aku respek dia, sangat boleh diharapkan. haha
kembang semangkuk kang dia baca.


dah dah, kang masuk mahkamah lagi malam nih aku dengan dia.
sebakul tak cukup lagi dengar mama bagi nasihat.
sila layan dengan berperasaan.






apa perasaan korang kalau bukak bukak pintu bilik tiba tiba mak aih ahlong mana mai tuntut hutang malam malam buta nih?! haha. dah lah tulisan buruk gila. nak tengok hasil kerja cakar ayam adik adik aku?




"bilik budak jahat" 


part nih lawak habes. satu family gelak baca yang nih. ada hati tuh nak maen sabotaj orang, mengeja pun tak berapa nak betul lagi. kedekut terus jadi terdekut nak marah sangat punya pasal. :D

*budak jahat* sila sebut dalam nada gedik macam akak STACY yoo!

awas, lembu kerbau nak buang ayo nih =.="

terlebihlah kreatif anak anak pacik azizi nih. nasib pintu bilik aku tak kena simbah dengan cat merah, kalau tak naya jer. aku nak pergi buat report police r, sampai sekarang aku tak tanggal tanggal lagi kertas yang budah budak tuh tpek semalam. haha, sayang lah pulak. bila lagi nak tengok hasil kerja adik adik aku?

tapi takpe sayang, tunggu akak engkau nih balas dendam tengah malam nih. hohoho, merry x'mas! ;0


ada bakat jadi penjahat tak muka buruk aku?










LIKE LAJU - LAJU :)

6 comments:

xenom said...

yes yes, sibling rivalry prevail!

adik awak mmg outspoken (dalam cara dia)!

scha said...

sangap adik adik aku =.="

Amal Azraai Azuha said...

WAU.. sengit jugak konfrontasi tu yer..
(p/s: sha, layout dio terang sgt ahh..sakit mato)

scha said...

kompem sengit mal sampai hangit. haha

ouh really? thanks for let me know. terei sangax kow? i'allah adow msow sayo renovate lg. :D

Amal Azraai Azuha said...

sha, post hk sha soh bukok xdop laa...? nk cakap apo sbnr?

scha said...

it's nothing babe, lupakan2! haha