Penyokong Setia

30 October 2010

malang hari ni

tutup muka cepat, malu gila rasa nak post benda nih. 


*sepatutnya entry nih aku kena tekan butang publish dua hari yang lepas lagi, tapi disebabkan kesibukan aku haha tipu jer jadi lambat banyaklah aku post benda nih. nasib malam nih mata ada keupayaan nak celik lagi.


tadi sampai lewat gila ke jamuan akhir tahun tingkatan tiga, abah datang jemput lambat sangat. kesian sahabatku AMIN KAMARUDIN yang tiba tiba kena jadi mc untuk hari nih tanpa sebarang teks hanya untuk ganti tempat aku yang jadi orang last sampai dalam majlis tuh. malu okey =.="


dah taknak cerita dah kot pasal jamuan tuh, malu gila. untuk penutup cikgu kerah juga aku naik, cikgu cikgu lain dah tengok semacam jer. sabar jelah wei, huh (!)


lepas makan, snap sana sini segala, aktiviti merosakkan tapak wedges masing masing bermula. dah alang alang duduk tengah bandar tuh kan. berderat tak ingat dunia lah kita. dari satu kedai ke satu kedai. membelinya tak jugak. 


dari Juita Inn, menapak ke kawasan sekitar. banyak sangat kot benda yang budak budak nih nak beli, sampai hampir setiap kedai dekat Kota Bharu TER-paksa dan DI-paksa masuk. mulut masing masing tak payah tanyalah, bising memanjang duk merepek kata panaslah, letihlah, sakit kakilah, etc etc etc.


dah agak panas sangat cuaca kat luar, kami budak budak shop-a-holic ambil keputusan meronda atas Parkson pula. sejuk sikit kot naik atas tuh, haha sangap. dari tingkat bawah sampai tingkat atas jelajah. sebenarnya tak tahu pun nak cari apa naik atas tuh, saja jer nak kasi peluh kering dulu baru start round kedai luar balik.


dengan tidak sengajanya Thaqifah TER-serempak dengan kawan lamanya, Mejja. ouh Mejja, aku kenal dia. blogger jugak. nah amik link blog dia, pergi up-kan traffic blog dia. haha http://mejjaproduction.blogspot.com/


turun Parkson round kedai baju pulak. mak aih, budak budak nih tersangat hypershopping. ada ker perkataan tuh? haha. redah jer.


jalan sana jalan sini sampai lah kaki dah berdarah, okey bab nih aku tipu jer. last stop dekat kedai makan of course. tekak dah kering kontang minta siram dengan milo beng. :D


jadi konklusinya hari nih, habis lah juga beberapa keping not lima puluh hengget. pokai aku lepas nih. :'(


notakaki : atilia sahabatku, sabar yer. saya doakan awak cepat sihat. frust sikit awak tak boleh join lawatan tuh, tapi kesihatan awak lagi penting rite? duduk rumah jaga diri baik baik, ubat jangan lupa makan (!) nanti saya balik bawa ole ole. :D  *ayat mengalahkan nak tinggal wasiat berjuta juta kot.


mengalahkan esei aku punya cerita. jom layan benda bergambar pulak . 




rakus nak mampos Daten Adnin makan


bangga kot dapat snap dengan mak Daten sorang nih :p


Teacher Zohra is merepek about trip to UTARA :)


model murahan kedai kasut (.)


aisey, macam nih pun ada?

:-*

aku suka cahaya lampu tempat nih


kaintualamandi


macam dah malas gila nih nak nunggu berjam jam upload gambar. kalau teringin nak tengok lagi, sila ke account FB saya yer :)






LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: