Penyokong Setia

16 October 2010

adakah saya seorang PM?

ouh soalan, sangatlah entah apa apa. wei sepet, ang ingat ang layak ke jadi Prime Minister? memang tak lah kan. haha, bajet perasan jer lebih nih. sakai nak mampos. :pp


lepas exam sepatutnya dapat bernafas dengan sempurna tapi aku nih tak lansung. ada jer benda yang bikin rongga hidung aku tersekat walaupun aktiviti melombong giat dijalankan. mahu tak nya, hampir semua benda aku di-paksa dan ter-paksa menginvolvekan diri. macam bagus sangat lah aku nih kan sampai ramai percayakan aku (?) haha,nasib korang lah wei.


hal P E S K O tuh dah sangat sangat menyakitkan kelapa. nak buat itu nak buat ini. macam macam hal lah. boleh tak kalau aku jadi penjualikan buat buat tak sedar mereka mereka tengah kalut siapkan segala hal? haha, sangat selfish! =.="


ada banyak lagi benda yang tak settle nih sebenarnya. tapi dah takde kerajinan nak menaip panjang panjang, nak mandi. haha, kantoi tak mandi lagi wei ! tapi air liur basi bertepek dah takde key! lepas nih nak keluar dengan budak budak nih cari barang kelas. sambil shopping lah kot. haha, sambil menyelam minum air . 




teringin lah wei. belanja?


tingtongtingtong : hidup nih memenatkan kan? nasib ada kawan tolong meringankan beban. babe, aku sayang kau lah wei (!) <3
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: