Penyokong Setia

21 October 2010

anak pungut mama

sapa anak pungut? aku ker anak pungut mama?
yer aku anak pungut mama abah aku.
aku baru tahu semalam, masa aku selongkar almari bilik mama.
aku jumpa sesuatu yang membuktikan aku nih sebenarnya anak pungut mama abah. 








haa gila kau statement, bapak punya takde otak. opss, kawal penggunaan bahasa =.="


hilang akal ke aku terang tang tang mengaku dalam blog murahan nih aku anak pungut.
memang tak lah kan. susah payah mama abah aku gotong royong, sedap sedap aku kata macam tuh.
betulkan balik statement gila tadi ,


ehem ehem, 


dengan ini disahkan bahawa, aku nurul shahirah aziera merupakan anak kandung kepada mama, sharila binti haji hassan dan abah, azizi bin wahab (.)


cepat masuk point,
sapa anak pungut mama aku?


nih hah,




nih lah anak anak pungut mama. ramai lagi tapi takkan aku nak upload semua, tak dayo eyh eden! bebulu mata aku ngadap gambaq depa semua. dan untuk pengetahuan am anda semua nih jugaklah jejaka jejaka perasan bagai nak rak, sengal tahap giga dan sewel tahap dewa. faham murid murid? kalau jumpa mamat mamat nih kat mana mana, jerit "wei anak pungut!" . aku tipu jer, sila jangan buat (!)


ramai gila anak mama sekarang. patutlah aku pun dah tak layan. :'( bajet buat muka seposen.


mainakhabaqbendabetoi : sebenarnya mereka mereka yang hensem nun di atas anak angkat mama aku, bukan anak pungut tepi tong sampah na. mereka mereka di atas baik lah wei sebenarnya. soleh sebagai seorang anak dan mithali sebagai seorang abang. kira perfect lah kalau ada bekenan nak buat orang gaji kat rumah. :p
LIKE LAJU - LAJU :)

2 comments:

Is said...

suspen jer...

scha said...

suspen ker? haha, sorry sorry.
mana ada orang nak tulis entry macam tuh kot.