Penyokong Setia

21 October 2010

saya pun nak yang macam ni










sila tengok sehingga terbeliak biji mata.
aku memang sangat tak haptudet kan, lagu nih dah berkurun tapi aku baru nak buat entry.
jadi, sila kutuk =.="
aku tak minat mamat nih, jujur (!)


aku terperasan video nih suwit gila tadi kat RIA.
boleh bayang kalau balak korang buat macam nih?
kompem terus terima lah kan, haha tipu.


persoalannya, ada ker lelaki yang romantik macam akim dalam video kat atas ?

jujurdarilubukhatipalingdalam : dengan begitu sengajanya aku post entry cintan cintun sebab kawan seangkatan yakni bekas mangsa PMR yang lain tengah hangat berkapel - kapelan. contoh nyata cik atintin bersama mr. J, adnin dengan mamat kacuk Rzzq dan sebagainya. diumumkan juga di sini aku makan hati gila tengok korang! :'(
LIKE LAJU - LAJU :)

18 comments:

Unknown said...

aku xboleh jadi macam akim, tapi aku boleh jadi macam Clyde kepada Bonie, Ian Brady kepada Myra Hindley, dan fred kepada rosemary!

Sha said...

haha, boleh x jadi romeo kpd juliet? xp ak ttap prefer akim. he's so suwit. :p

Unknown said...

romeo n juliet... soooooooooooooo middle age! hahah!

Akill Hayy kepada Waheeda bleh!

Sha said...

haha, biasalah wei.

akill hay - waheeda ? erm =.="
jadi bulan kepada bintang jelah.

atintin said...

aww2! nama i ada di sana. u jeles ka? bagus2. sila makan hati. hahah :) my Mr.J is romantik okeyh. HAHA.

Sha said...

haha, gila xjeles? kompem lah wei. dah habes hati i makan, bak hati u kongsi dgn i siket. bajet nak sruh ak saket hti lg lah tuh. :pp

Unknown said...

dacing kepada bulan boleh x?

Sha said...

eyh xboleh. perang besar karang.

Unknown said...

hahaha, tp jgn risau kedah dan kelantan dimilikisang bulan, mmg padan kan

Sha said...

naseb baek. kang kita yang gaduh sakan kat sini.

Unknown said...

huhu, i'm non-partisan my dear, for me, all politician are the same!

Sha said...

you're not? good then. as for me, politician is a hypopotamus person! haha, *hipokrit*

Unknown said...

bring down the government they dont speak for us!

Sha said...

i think we should stop now before the gorvenment people banned this blog. haha

Unknown said...

ISA ISA ISA!

xde on FB ke, mengapa sapaan ku di booo-layan!

Sha said...

x sanggup eden ke sana. eyh, awk ker tuh? sorry sy tk lyan sgt org xknal. :D

adnin said...

Haha,bangga seh scha jeles dengan haku :') call him Raziq okey,hahaha !

Sha said...

kau bangga wei? yeye silakan. lepas nih kau boleh jeles tengok haku dengan akmal. eyh, i'm used to call him Rizqi. boleh tak?