Penyokong Setia

31 January 2011

fikir luar kotak

asalammualaikum wbt :)


entry sebelum nih agak jiwang . memang lah wei , hati aku macam hancur lebur berderai entah apa-apa . tapi Alhamdullilah Ya Allah , hati aku dah kuat . aku dah pasrah siket . tapi aku tak pulih seratus peratus lagi lah , aku masih belajar untuk terima kenyataan . 


nak tak nak aku kena terima . benda dah jadi pun . lagipun aku takde kuasa nak halang . aku kena terima yang dorang dah takde jodoh . jodoh dorang memang setakat tuh jea . tapi dorang dah janji , hidup aku takkan berubah banyak lepas nih . kalau ada perubahan pun mungkin siket sangat . 


aku kena berfikir di luar kotak . jangan sebab benda nih , masa depan aku musnah . haha , dah rasa lawak pulak dah . apa-apa pun , memang aku berterima kasih pada sahabat-sahabat baek yang ada masa aku susah . terbukti , korang memang kawan susah senang ! :D


aku tengah memperbaiki mood dan tak lupa juga mata yang dah lebam dek kerana airmata selalu gatal nak keluar tiap-tiap malam . byee :D



LIKE LAJU - LAJU :)

4 comments:

Ayuni said...

cantiknye wallpaper blog nie....

n!da said...

cik sha break up ke orang laen yg break up?

sile tabah cik sha! kumbang bukan seekor.

tapi kalau yg seekor tu jugak yg dok merendek dlam hati ni xnak kuar, p serang umah die! hohoho

Anonymous said...

[url=http://seoservicemarket.com]seo service[/url]

Sha said...

haha , takdelah kak nida .
bukan pasal love love pon nh . ada probs siket , tapi alhamdullilah macam dah oke sekarang . thanks kak nida :)