Penyokong Setia

02 January 2011

malas kuasa bejuta-juta





asalammualaikum ;)


holla, esok dah sekolah lah ! patut rasa teruja atau sedih atau apa ? sekarang, hanya satu yang aku rasa. kemalasan tahap sejuta ! huh, rasa macam baru seminggu aku bersenang lenang bangun lambat tak bukak buku lansung, tengok-tengok esok dah nak ngadap sekolah lagi. otak dah berkarat dah mak oii. 


nanti kalau sekolah dah berjalan macam biasa, tak selalulah belog nih ber-update. sepi jelah nanti. mama memang takkan bagi muka punyalah nak online macam biasa. mungkin seminggu sekali jelah kot. jeles aku tengok kakak-kakak abang-abang yang dah habis SPM. lilek jer dorang goyang kaki kat rumah -.- 


tuh jelah kot. insyaAllah panjang umur murah rezeki nasib baik aku update lagi pasal hari pertama di sekolah. haha.




LOTS OF LOVE
SHA

kembali menyarung seragam BIRU





LIKE LAJU - LAJU :)

4 comments:

Ayuni said...

slamat berstudy, dok u lg pening dik....

scha said...

thanks kak uni. hmm, tak senang nak senang kan. :D

n!da said...

selamat kembali ke sekolah! hehehe

sha si sepet said...

hehe, thanks kak nida.