Penyokong Setia

28 December 2010

kronik







asalammualaikum :)


hei korang, saya dah balek !
tak tahu pergi mana tiba-tiba pulak " saya dah balek ! "
simptom apakah ini ? haha


oke, lama kan blog nih ditinggal sepi tanpa khabar berita ?
yelah yelah, mana ada orang perasan sebab who's care right ?
siapalah aku.
aku sedar.
insan malang.
tak lebih.
tak kurang.
aku gila !





ibarat menjilat balek ludah sendiri. dulu mengaku anti korea, akhirnya tewas juga dengan jambubusuk kat atas nih. tak tahu kenapa, tapi makin hari makin tak kenal diri sendiri. banda yang dulunya paling suka, sekarang jadi sebaliknya. begitu juga dengan benda yang suatu masa dulu sangat ANTI, sekarang dah sangat CINTA.

bukan tuh matlamat entry nih di-publish.

sebelum tuh, 
tahniah buat semua kawan-kawan tak kira satu sekolah, satu daerah, satu negeri dan satu Malaysia yang telah selamat dilahirkan pada tahun satu sembilan sembilan lima iaitu lima belas tahun yang lepas atas kejayaan yang diperoleh dalam keputusan PMR yang telah diumumkan baru-baru ini. 

bagi yang kurang bernasib baik jangan sedih, jangan kecewa dan yang penting jangan pernah putus asa ! ingat, gagal hari ini tak beerti akan selamanya gagal ! masih ada hari esok untuk memperbaiki kesilapan lampau. berusaha sehabis baik untuk SPM dua tahun lagi ! 

bagi yang dah berjaya, jangan terlalu duduk bersenang lenang. masih ada sesuatu yang lagi besar menanti anda dua tahun lagi, SPM ! kekalkan kejayaan yang dah anda buat tahun ini. apa-apa pun, GOOD LUCK GUYS !

tak dapat ganti Dr. Fadzilah Kamsah pun, dapat ganti abang Raja jadilah. :D

harap ucapan tahniah tuh masih belum terlewat. hmm, how's mine ? perlu ker aku mention kat sini ? memalukan oke sangat memalukan ! apa yang diharap tak tercapai. mungkin disebabkan self - confident yang melampau. aku tak berjaya nak score semua. terlepas satu, subjek yang agak penting atau should i say memang penting. hanya berjaya dapat tujuh ekor Ayam sahaja, hmm. sangat mengecewakan !

tahun baru beberapa hari saja lagi. azam disimpan kemas dalam hati, berharap semuanya menjadi untuk tahun dua kosong satu satu. lets bygone be bygone. ambil peristiwa semalam untuk dijadikan pedoman hari esok . :)











LIKE LAJU - LAJU :)

3 comments:

Unknown said...

gagal sekali tak semestinye gagal selamanya :)

adnin said...

good!
love this entry

*penunggu setia :)

Sha said...

is
yeah betul betul betul ! :)

ad
haha, xsangka lah pulek ad pnunggu stia. hadoi, taon dpan stay smip eh. nnti rndu nk gadoh :'(