Penyokong Setia

15 December 2010

sekarang dah memang terbukti SAH !







Asalammualaikum WBT . 


apa yang dah terbukti sah tuh ?
Mawi kawen lain ?
Alviss Kong bunuh diri ?


nonono, tidak sama sekali !
bukan benda tuh yang aku nak cerita.
aku bukan Cik Peah tukang gosip lah nak menyebar benda-benda macam tuh -.-"


nih hah !








tak berapa boleh nak baca screeenshot kat atas ?
ouh tidak mengapa. nanti aku COPY berita tuh.





Keputusan PMR diumum Khamis depan


2010/12/15

KUALA LUMPUR: Keputusan peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2010 akan diumumkan pada 23 Disember ini. 

Kementerian Pelajaran, dalam satu kenyataan hari ini, menyatakan analisis keputusan PMR akan diumumkan pada hari itu di pejabat kementerian di Putrajaya.
Keputusan akan dikeluarkan di sekolah masing-masing pada hari sama mulai 10 pagi manakala calon persendirian pula akan mendapat keputusan mereka melalui pos yang akan dihantar oleh Jabatan Pelajaran Negeri.



Sejumlah 479,675 orang calon telah mendaftar untuk menduduki peperiksaan tersebut pada tahun ini dan daripada jumlah itu, seramai 446,896 orang calon adalah daripada sekolah kerajaan. - BERNAMA 




haaa, puas hati ?
masih belum berpuas hati ?
boleh KLIK SINI untuk ke Berita Harian online. :D




so memang dah terang lagi nak suluh pakai lampu kalimantan, 
result CONFIRM keluar 23 Disember nih.
makna tinggal lagi seminggu lebih kurang. 
jadi kanakkanak yang lahir tahun satu sembilan sembilan lima,
selamat lah yaa!


semua dah gelabah semacam jer,
nak bunuh dirilah, nak bakar sekolah lah !
haha, jantung aku tak lekat duduk dah nih.
semua, doakan yang terbaik untuk saya dan kawankawan saya juga.
yeyeye ? :)




sebelum tuh, jom tengok apa kata kawan-kawan saya lain ;)







tapi masih ada yang POSITIVE. good kawans ;)




huh, menakutkan bukan ?




















LIKE LAJU - LAJU :)

5 comments:

Ayuni said...

good luck....

n!da said...

hehehe.
debo dok? hehe

hasrul hassan said...

Salam .. ooo ye ke .. hmm mutakhir ni ...

http://hasrulhassan.blogspot.com

misz sheyla said...

follower 90..uhuuu

scha said...

ayuni
thanks :)

kak nida
woah, debo gile nih. :D

hasrul
dah boleh bukak paper hri nih baca pasal nih ;)

misz sheyla
thanks a bunch yaa :)