Penyokong Setia

09 December 2010

bersenam bersama Blog Larian




header Blog Larian



sebelum aku start melalut, merapu, merepek benda bukan-bukan,
credit to Kak Syue sebab dah tagged aku untuk Blog Larian nih.

apa jadahnya Blog Larian nih?
mula-mula aku baca entry dekat blog Kak Syue tuh, sumpah tak paham satu pun. haha
lepas tuh aku pergi SINI dan SINI untuk nak faham betul-betul. kena baca banyak kali oke baru boleh faham. sebenarnya tuan-tuan dan puan-puan Blog Larian nih macam salah satu medan nak menaikkan traffic blog kita dan mencari rakan blogger baru. betul ke macam tuh? dah aku faham macam tuh kan. :DD


syarat-syarat dia, kena ada banner Blog Larian macam kat atas tuh. lepas tuh kena lengkapkan slogan dia. bab nih aku suka.


" SAYA SUKA BERBLOGWALKING KERANA saya dapat cari ramai rakan blogger yang lain. Selain itu saya juga dapat menambah ilmu pengetahuan berkaitan dengan dunia blogging nih. "


dah jadi skema semacam ayat macik. lepas tuh kena tag tiga orang rakan atau lebih. saya memilih untuk menge-tagged tiga orang sahaja rakan saya yang baru menceburi dunia blogging. 






oke dah cukup. rasanya kalau anda tak di-tagged masih dijemput untuk join Blog Larian nih. mungkin nampak biasa, tapi banyak faedahnya. ;)

tak faham apa jadah yang aku duk merapu dari tadi, hah sudah. boleh klik SINI dan juga SINI untuk maklumat lanjut yang lebih nyata dan jelas. SELAMAT MENCUBA!  :D








LIKE LAJU - LAJU :)

4 comments:

Anonymous said...

singgah2.
kte housemate kan?
kan kan kan? hehe

Sha said...

hehe, suka ! :D
yeye kita serumah, jadi selamat berkenalan! ;)

FarhanaFabulous said...

da join gak..bloglarian mmg besh !

Sha said...

haha, mmg best sgt kan?
nnti sy singgah blog awk plak. :)