Penyokong Setia

30 April 2011

Membina masa depan

Asalammualaikum wbt (:


PKBS 2 dah nak start . Minggu depan jea lagi masa aku nak study , cover balek apa yang aku tak faham , revision semua subjek . Grrr , kalau result den jatuh mampus den kena sasah dek bapak den . XD Masalah nyea sekarang , minggu depan makcik nih hah ada kem pulek . Hei , cikgu pun time nak exam nih laa dia hantar aku pergi kem laa apa laa . SABO JELAAA ~


Oke dah merepek . Makin banyak kedut atas muka . HEHE . 


Aku nak cakap , yang aku dah rajin siket tadi . Siket jelaa . Aku study addmaths dengan kimia petang - petang buta tadi . Bagus kan aku ? Thanks sudi puji aku :pppp



Kononnya laa kan timbun buku atas meja , bergosip jea lebih sebenarnya XD Lepas urat otak aku dah serabut , bersimpul , tergulung jawab soalan MOL , aku dah tak tahan . Terus aku jahanamkan petang aku dengan hobi kesukaan aku . (;





gambar bawah nih paling tak boleh blah -..-


Nih laa hobi kesukaan aku . Aku pantang betul dengan kamera . hehe :D Tapi aku nak korang tahu , aku study petang tadi tak sia - sia sebab aku dah reti nak cari MOL macam mana (: 

Kalau rasa tak puas menatap muka cun comot aku , buka fb cepattt . HAHA *gila publisiti murahan sungguh aku nh -__________-

Jumaat cuti , Sabtu cuti , Ahad nih cuti lagi . Abah dengan mama sibuk manjang . Nak holidei pun tak nyempat dah . Aku jealous betul dengan Aunin Adfi nih hah . Tiap kali cuti berjalan . Heiii , buah tangan aku jangan lupaa weih ! 

Oke dah , aku nak tidoe dah nh . Kau tengok jam sekarang pukul berapa . 2.25 AM doh ! Betullah sekarang aku dah jadi #tahitwitter sama macam Amalia dengan Vinie . :ppp

Nite korang . Chou bedahh ! (:

notarahsia : nah ambek video belajar macam mana aku belit shawl aku petang tadi . LOOSE habes lah . :D 



LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: