Penyokong Setia

11 April 2011

Kumbang tuh busuk laa !



Asalammualaikum wbt :)


Alhamdullilah , siap dah homework addmath aku . Gigih tuh terus online konon nak update blog . HEHE :D Sila ambil perhatian , kalau korang terjah blog aku tengok entry sama jeeee , korang jangan laa bantai cakap " eh minah nih , tak reti - reti nak update benda baru kea ? " . Aku sibuk betul nih ! -.-" Letihnya jadi pelajar tingkatan EMPAT nih . 


Oke dah , bukan aku nak gebang pasal kesibukan aku pun sebenarnya . Ada benda lagi lebih daripada tuh . 


Apa perasaan korang kalau tengok perempuan dengan perempuan gaduh sebab sorang laki ? Maen tarek - tarek rambut segala , masam - masam muka . Paling best , pergi buat ketupat dengan BFF masing - masing . Lepas dah frust nonggeng , pergi KBMALL nak bunuh diri . Setakat terjun dari tingkat dua jea pun . -.-"  


Please laaaaaaa , macam laa lelaki yang korang duk berebut bagai nak rak tuh betul - betul dah jodoh korang yang Allah SWT dah tetapkan . Tak semestinya lagi . KUMBANG BUKAN SEKUNTUM , BUNGA BUKAN SEEKOR ! So , tolong jangan bodohkan diri sendiri . Memalukan sungguh ! 




p/s : Aku tak suka gosip liar nih . HAHA , bajet kau kalah SHAHEIZY SAM . Kawan susah , couple lagi susah kot . -..- 


p/s/s : Gian nak keluar shopping lagi . MEKNIN jom keluar lagi nak ? :D




barisan wanita aneh . -..-


hehehe :S



CUBALAH UNTUK BERKONGSI CINTA DENGAN SEISI DUNIA ! <3

LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: