Penyokong Setia

16 April 2011

Musim mengawan

Asalammualaikum wbt (:
Hei korang , miss me ? Auww auww , terharunyeeee :')


Oke dah , tak habis - habis nak menggedik -.-" Soba jolaaa yoe . 




Kau beri rasa yang berbeda , 
Tapi ku salah mengartikannya , 
Yang ku rasa CINTA 


Sesape yang suka stalk wall fb aku , aku tekankan di sini ya , yang suka STALK wall fb aku mesti perasan sejak dua menjak tiga menjak kebelakangan nih , status aku semua jiwang karat semacam . Hikhik :D Baik bahasa melayu kea omputih kea semua aku sapu . 

Jadi nak tahu apa maknanya kalau aku dah start update status leleh leleh nih ? Ahak ! Lu pikirlaa sendiri . 

Aku pernah leee dengar dulu , orang cakap bila masuk umur 16 tahun ataupun dah naek tingkatan empat , macam aku sekarang nih lee , mesti start nak menggatal ! -.-" Frasa menggatal di sini bukannya membawa maksud miang - miang keladi macam atuk nak try anak dara yang sama umur dengan cucu dia ! Sila faham betul - betul , kalau tak jadi ajaran sesat naya jea semua . 

Maksud menggatal di sini lebih kepada bila korang start nak usha mamat kelas sebelah , bila nampak mamat tuh lalu buat muka bajet kiut miut habes , suara dah kepit semacam , alahai gelinya ! -.-" Malam - malam duk layan lagu meleleh habis . Tapi tuh semua normal , so tak wajar aku mengata lebih - lebih yee anak - anak . Dengan perkataan yang lebih pendek , korang - korang yang berumur 16 tahun nih start nak JATUH CINTA . ;)

Aku dah nampak benda tuh sekarang . Bukan setakat aku sorang yang dah dijangkiti virus berbahaya nih , kawan - kawan seangkatan seperjuangan dah ramai yang kena . ( kau tengok aku buat kenyataan berani mati . aku gurau jea tuh , aku kan hati batu . tak maen feeling lebih - lebih nih :p )

Try buka wall fb budak perempuan umur 16 terutamanya , mesti status cintan cintun . Tak percaya ? Boleh sms bekas balak moyang aku , nanti dia bagi link fb manusia - manusia yang dilanda cinta . :D 

Hehe , sape makan oren dia terasa masamnya . Kalau rasa terkena atas batang hidung sendiri , jangan marah aku yea . :D Peace no war ! Aku suka betul musim mengawan nih , hari - hari aku boleh baca status BERJIWA . Dah , aku nak siapkan homework . Esok sekolah lagi -.-" 

Toodlesss !



 CINTA TAK KENAL USIA (:
 





p/s : Lagu nih faham betul jiwa aku sekarang . -..-




LIKE LAJU - LAJU :)

4 comments:

syufaa said...

so sweet pic tuhh! <3

Sha said...

hehe , cinta memang tak kenal usia kan . ;)

Amalia Izzati said...

perhhh, terbaik babe! haha. yg pasti tuan blog yg mnulis pun dlanda musim mgawan.

p/s: sonok ape jiwang2. even kdg2 perit -,-

k,bye :D

Sha said...

hekhek , saya kan 16 tahun jugak :p perit ? biasalah tuh , semua pun akan rasa . sama ada cepat atau lambat jea . ;)