Penyokong Setia

13 April 2011

entry orang sakit jiwa

Asalammualaikum wbt (:

Oke korang apa khabar , sihat ? Alhamdullilah aku sihat walafiat . haha , mengalahkan karangan bm ayat meksha . Dah dah , tak sabar nak masuk cerita nih . :D


Tadi sekolah aku ada buat satu majlis nih . MAJLIS PENYAMPAIAN ANUGERAH KECEMERLANGAN PMR , SPM DAN STPM nama dia . Tak payah tanya , aku memang TAK terlibat dalam majlis nih . Orang yang dapat stretttt A's PMR last year boleh laa join . Aku ? Setakat 7A 1B jea kan , tak payah kau mengada meksha nak buat muka seposen nak naek pentas jugak . :p


Tapi tak dapat 8a's PMR tahun lepas pun takpe , aku masih bersyukur sekurang - kurangnya dapat 7 daripada takde lansung , kan ?  * tapi sesungguhnya amat jealous tengok BFF aku pakat naek pentas ambil hadiah , aku tengok jea kat bawah . 


Takdelah tak terlibat lansung dalam majlis tuh hari nih . Terlibat siket , tapi SIKET jea laa . hehe . Pagi buta lagi dah kena performed dalam dewan depan parents pelajar cemerlang nih . Kira agak berbaloi laa selama nih duk skipped kelas , skipped masa belajar semata - mata nak adakan latihan choral speaking bila parents cakap best . #riaknakmampos


Tadi aku cakap pelajar stretttt A's PMR jea kan yang join majlis tuh ? Nak tahu apa pelajar yang tak dapat stretttttt A's nih buat dalam kelas ? hehe :D




 aktiviti yang telah dilakukan dengan jayanya :


- ber-facebook-ing atas whiteboard dalam kelas
- melalak depan kelas sambil pegang penyapu 
- merosakkan lagu beramai - ramai *credit to meknaz dan alif alaudin sebab larat nak layan          kitaorang yang selalu request chord guitar aneh - aneh . Salute laa korang ! (:
- mengait buah PAUH berjemaah ( pauh merupakan sejenis buah yang dalam bahasa bakunya disebut MANGGa ) 
- maen kejar - kejar macam orang gila -.-"
- ambil gambar macam orang tak betul 
- record lagu yang kitaorang nyanyi dalam cara paling sumbang , tengok balek , gelak macam pontianak ! 




Walaupun kami semua sedih sebab tak dapat join majlis tuh , tapi kami dah berjaya hiburkan hati kami sendiri dengan cara yang tersendiri dan yang pentingnya budak - budak dalam dewan tuh memang tak dapat hiburan sebagus nih ! ;) *ayat orang jealous memang macam nih leeee 




Oke dah , sesungguhnya aku jealous betul dengan dorang . On fb semua kalut upload gambar kat sekolah masa anugerah tadi . Sakit hati pulak , okebai . 





LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: