Penyokong Setia

01 May 2011

Welcome May (:

Asalammualaikum wbt (:


IT'S 9.53 AM , 1st MAY . 
WELCOME MAY . 


err , say HI to this girl (:


First of all , thanks Allah for giving me another chance to continue my journey . InsyaAllah , i will try my best to be a good muslimah :) I know you always by my side to guide me , Allah . 


Tetibe kau aku skipping omputih . Sekali sekala takpe kan ? (; 


Aku bersyukur pada Allah s.w.t sebab dah beri kesempatan pada aku untuk mengakhiri bulan April tahun 2011 dengan benda yang sangat bermakna . Bulan April antara bulan paling tough pernah aku hadapi . Jadi bila semuanya dah back to normal , hanya Allah yang tahu betapa leganya aku . 


Petang semalam , dia text aku . Dia minta maaf atas semua salah yang dia dah buat . Satu perkataan yang dia hantar dah bagi seribu rahmat dekat aku . Mujurlah aku punya sahabat setulus dia . Berani berdepan , berani berbincang . Aku saluted dekat kau , kawan . Disebabkan kau , hubungan kita kembali jernih . Aku bersyukur . 


Jarum jam terus berputar . Beberapa jam sebelum April pergi dan May datang , seorang sahabat yang aku sayang call . Ya Allah , sayu betul dengar suara dia . Syukur laa dia okey . Tak kena culture shocked tuh pun satu keajaiban . Harap kau sentiasa okey . Aku doakan kau selalu . 


Ouh yea , sebelum terlupa . SELAMAT HARI PEKERJA kepada semua pekerja . Bagi sesiapa yang takde kerja , sila abaikan ucapan aku nih .


Doa aku , semoga May dapat aku hadapi dengan tenang . Semoga May bulan yang bagi seribu kebahagiaan pada aku . Semoga May jadi bulan paling bermakna dalam tahun nih . 


Nak menitik air mata dah aku rasa (": Oke , aku nak pergi mandi lepas tuh melahap . Toodless all :D




TAK SEMESTINYA MUKA TERUKIR SENYUM HATI SEDANG GEMBIRA (;



LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: