Penyokong Setia

10 March 2011

Lega hati , otak dan jantung aku !

Asalammualaikum wbt :)


Fuhh lega , peperiksaan awal tahun 2011 dengan jayanya dah pun habes tadi . Aku punya lega mengalahkan macam baru habes SPM . Ceyt , berangan di siang hari lah kau meksha ! :p


Oke , mari kita lihat konklusi yang telah disimpulkan untuk peperiksaan kali ini .


Semua subjek macam oke kecuali add math dengan math mode . See , aku memang bukan otak kira - kira . Dah laa add math tak cukup masa , rasa nak sepak - sepak soalan tuh tapi tak boleh sebab takut kawan sebelah kata aku jiwa kacau pulak . Dan yea , sampai sekarang aku masih berdoa moga - moga aku LULUS kedua - dua subjek nih . -.- susah , aku bukan budak pandai ! 


Subjek lain macam physics , chemistry , sejarah oke jea . Soalan paras sederhana semua . Tapi akaun sangat bagus . Soalan senang , alhamdullilah aku boleh jawab . Harap A+ laa subjek nih . Ayat memang riak . Aku cakap jea weih , jangan korang kata aku perasan bagus pulak . :D 


Perkara yang paling aku suka masa exam adalah aktiviti copy paste jawapan orang sebelah . Tapi exam kali nih , Allah macam nak cegah aku buat kemungkaran yang sama dengan mentakdirkan aku duduk belakang sekali depan meja cikgu . Sangat tak boleh blah bukan , aku nak senyum dekat budak sebelah pun gabra takut cikgu kata aku meniru ! -.-


Exam dah habes , cuti pun dah start . Happy ending betul hidup aku ! haha , jadi pada para pelajar sekolah rendah dan menengah di luar sana , selamat bercuti ! 
Sila manfaatkan cuti anda dengan cara :-


- Online fb sampai terbakar pc@laptop kau
- Update belog hari - hari . Kalau boleh , sehari tuh lima entry kau post . 
- Lepak dengan kawan kau dekat mall sambil menghabiskan duit mak bapak kau
- Joging dekat taman sambil cuci mata tengok abang - abang macho 
- Sewa court badminton , lepas tuh ajak satu kelas kau join sekali . Best oke !


Sekian terima kasih , harap maklum ! :)








p/s : tak sabarnya aku nak buang masa cuti nih ! :) jom join aku ! 



LIKE LAJU - LAJU :)

2 comments:

Blogger Berkaca Mata said...

homework x de enjoy maut laa... ngehehehhe

Sha said...

hehe , memang pun . cikgu macam faham jea jiwa students dia . :D