Penyokong Setia

27 February 2011

satu orang ulat bulu

Asalammualaikum wbt :)




" ulat bulu dah naek daun ! "




Sangatlah tak boleh blah punya mamat . Oke damn , bukan aku nak mengaku diri aku nih jahat dengan mengambil tindakan memboikot budak baru kelas aku . Tapi kalau dah perangai tuh kurang memuaskan hati , tak boleh dibiarkan begitu sahaja bukan ? Tapi aku kena tegur dia dulu kot , lepas tuh kalau dia tak dengar baru boleh boikot - memboikot . Kan ?


Dia memang sangat ulat bulu ! Terlebih miang lebih kurang macam tuh laa . Kalau dia nih nak mengurat perempuan , dia hanya akan meng-ulat bulu-kan diri dia tuh dekat perempuan yang dia dah aim . Masalahnya sekarang nih , dia nih menggatal dengan semua perempuan dalam kelas aku ! Duh , habes budak perempuan kelas akaun kena gangguan mental dek kerana si mamat nih . Biarlah namanya dirahsiakan , tak baek buka aib orang mama cakap ! :D


Aku cerita dekat mama , mama boleh bantai marah aku pula . Dia cakap mungkin tuh salah satu cara mamat tuh nak bergaul dengan rakan - rakan baru . Kalau tuh laa cara dia bergaul , memang silap laa wei ! -.- Nak bergaul ke nama dia bila budak baru tuh pergi dekat tempat kau bajet macam dah kamcing gila bertahun - tahun , dengan senang lenangnya lepak dekat meja kau , gegar - gegar meja kau sampai kau tulis BIJAK dah jadi BODOH ? Macam tuh kea cara bergaul ? Confius aku confius ! 


Haa dah , lagi banyak aku tulis lagi banyak dosa aku dapat . Esok dah malas aku tengok muka si ulat bulu tuh . Homework Sejarah dengan Chemistry dari tadi lagi duk melambai minta disiapkan . Oke chou , Bye ! T__T




teruknya perasaan ketidakpuasan hati aku ! -.-




LIKE LAJU - LAJU :)

2 comments:

Jamiel said...

Hmm..
Susah ni..
Sabo je la..

Sha said...

haha , memang susah pun .
mencuba untuk bersabar . :D