Penyokong Setia

22 September 2010

pecutan terakhir

hari nih macik tader masa nak mengarut panjang berjela jela macam kereta lipan sebab masa semakin suntuk. okey dah cepat cepat masuk point.


first of all, attention please! pmr tinggal dua belas hari saja lagi. diulangi, dua belas hari lagi. tak nebes ker aku? maunya tak nenes, gabra tahap cimpanzi dah rasa nih. tapi ada masa nak updet blog lagi kan? mama aku tak marah ker? lappy ayu nih tak kena rampas ker? macam heran jer bunyi.


memang ada masa updet blog sebab sekarang baru pukul tujuh lebih lebih sikit. aku start study pukul lapan sampai aku rasa nak muntah hijau pengsan tak sedar sedar sampai bila bila. mama tak marah sebab mama takde tapi opss jangan kata aku tangganng moden sebab aku dah minta izin nak onlin kejap. tapi dengan alasan yang sangat kukuh macam dinding konkrit aku kata nak tengok borang mara bukak berapa hari bulan. kukuh lah tuh kan? sambil menyelam minum air masin lah wei! aku pun macam heran jugaklah sikit sebab mama tak bukak mulut kata nak sita harta benda aku. aku pun tak nak gatal gatal mulut tanya mama takde keinginan nak jadi JPJ tak bertauliah lagi. kang tak pasal pasal jadi kes naya pulak lagi sekali.


masa memang dah takde lansung sekarang. semua orang study macam machine sebab baru sedar exam esok lusa dah. baru gabra ingat nak cover semua subjek dari tingkatan satu sampai tiga lepas tuh mulalah saket kepala saket badan saket orat saket hati. aku pun samalah! teruk dari tu nak ada nih hah. macam nak pecah otak aku rasa. huh, tiba tiba menyesal sebab tak cover benda benda nih dari dulu lagi. okey dah menyesal, nasi dah jadi bubur. makan jelah, sedap jugak tuh!


tadi dah tengok tengok pasal mara. borang online tak bukak lagi. 27 sept 2010 baru bukak. macam tak percaya tapi percayalah aku nak masuk MARA keyh. diulangi, aku nak pergi MARA! fuhh, macam mimpi. mama sendiri terkejuz monyet tadi. hoho, manusia berrubah lah ma!


okey dah, insyaAllah kalau lepas nih ada masa walaupun memang takde masa lansung aku updet lagi. anda anda sekalian sahabat sabaht saya sila silalah mendoakan kecermelangan saya. jasa anda biar Allah saja yang balas. sungguh saya tak daya membalas, mungkin hanya mampu saya kirim secebis doa buat kalian. assalammualaikum. :)
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: