Penyokong Setia

06 September 2010

lagi lagi nak gaduh!

semangat sedang membara bara mengalahkan api obor sukan olimpik nak updet blog nih!
sebelum tuh, macik nak warn awal awal yerp.
entry kali nih agak sensitip untuk dibincangkan tapi macik tanak lepas peluang keyh post entry nak tunjuk aku nih anak malaysia. :D
sumpah jeles tengok bloggers bloggers laen duk bising bising pasal nih.


baru lepas online facebook tadi. tiba tiba ada sorang mamat nih tegur aku dah lama keyh aku tak online kotak chat fb tuh. aisey, macam mana boleh tergerak hati nak online hari nih?


mula mula baca ayat dia aku dah cuak. aish, asal semacam jerk nih?
dengan penuh keceluparannya aku tanya dia
"awak nih indon ker?"


hoho, sumpah masa tuh tak engat lansung pasal isu hangat mengalahkan pisang goreng panas dekat shah alam yang bubuh dalam beg kertas coklat mak oii panjang gila kena beratur kalau kau mengidam sangat nak makan!


dan dengan slumbernya dia jawab "yups aku indon!"


huh, lega. naseb tak jadi apa apa. kang tak pasal pasal esok terpampang muka bajet hancor aku nih dekat muka depan metro. free free jerk femes amos! sapa tanak weih femes free. kalau kau masuk af pun tak senang ginih. dah lah kena beratur panjang mengalahkan kereta lipan, belum tentu lagi tuh kau terpilih. kalau dah suara tuh sumbang mambang ke laut terus, tak yah mimpilah dik non! buang karan jerk tuh.


tiba tiba aku terpikir, macam mana boleh timbul isu ganyang malaysia nih? 
asal mamat tadi tak der pape pun? aiyoo, dah tuh golongan marhaien mana yang duk kepoh kepoh kecoh kecoh susah susah duk bakar bendera kebanggaan kita rakyat malaysia tuh?




apa perasaan mereka mereka nih kalau tengok kita buat benda sama kat bendera dorang?
erm, entahlah tuh kan.
rambut sama hitam tapi ada gak rambut kaler laen sekarang nih tapi hati laen laen keyh.


apalah salahnya kalau kita baek baek jadi kawan sahabat teman susah senang selama lamanya macam isi dengan kuku hati dngan jantung limpa dengan perut?


okeyh dah dah, aku sebenarnya ketaq kepala lutut jugak nih menulis pasal benda benda sensitip sedemikian rupa. kang tak pasal pasal. hah dah dah, sekian renung renungkan dan selamat beramal! :D
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: