Penyokong Setia

10 September 2010

eyh dah raya lah wei!

sekali lagi SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI yerk semua. entry kat bawah nih dah cakap, tapi lantak akulah kan nak cakap selamat selamat nak wish heppy eid bagai berapa kali pun. sehubungan itu aku nak susun sepuluh batang jari yang tak berapa nak cun melecun nih minta ampun minta maap banyak banyak daripada kawan kawan sekalian kalau ada aku tersyok sendiri terkutuk terkata termengumpat termaki terkeji ter hape lah sekalipun kat blog murahan nih. ampunkan daku yerk?

sekejap jerk dah raya pun tahun nih kan? macam baru semalam jerk rasa pacik ensem tuh announce kata esok pose. eyh, dah raya pun kita! dan masa untuk aku buat date dengan abang macho PMR semaken dekat dan ouh rasa kecut perut gila dan yeah aku still lagi dalam kelalaian dan weh bilalah kau nak sedar nih budak sepet!

pagi raya pertama hari nih, macam biasa. pukul enam pagi ayam pak mat pun tak mengeluarkan suara jantan dia lagi tapi mama dah bising "along bangun cepatlah! dah pukul tujuh nih" sambil eksyen eksyen ketuk pintu bilek aku macam nak roboh pintu tuh dibuatnya. mama mama. aku selalu tertipu dengan helah masa dia tuh. aku gabra gila terus bangun terjun katil raba handset tengok jam eyh mama baru pukul enam lah. kena tipu lagilah nih! >.< 

masa tengah belek muka cun hodoh gila mengalahkan lembaga nih kat cermin, tiba tiba "arghhhhhhh, siot nak mampos!"


betapa senang dan suka hatinya jerawat trang tang tang nih nak join aku sekali beraya. blah lah wei!
spoilt mood orang jerk. dan dengan sengajanya mama sound aku "eyh cantek spotlight baru atas dahi! hah, dia nak ikut raya samalah tuh" saba jelah. =.="

raya tahun nih sumpah raya paling sedih gila sepanjang aku hidup atas bumi Allah nih. entahlah tapi memang rasa kekosongan tuh. agaknya sampai bilalah dorang nak jadi macam nih? dorang tak pernah fikir ker ada jiwa jiwa kecil yang tersangat sangat menderita atas tindakan dorang yang melampaui batas tuh! kalaulah tiap tahun macam nih, aku lebih rela raya kat bumi Gaza takpun tayah raya lansung lagi senang.

Ya Allah, Kau berilah hidayahmu pada mereka mereka ini Ya Allah. Kau berikan secebis rasa keinsafan dalam diri mereka agar mereka menyedari kekhilafan yang telah mereka lakukan. jangan Kau matikan mereka dalam kekufuran Ya Allah. amin ya rabbal alamin!


thanx my dearest cousin for your willing to help me. tak sangka kita boleh berbaik, haha! kalau kat luar pantang jumpa mengalahkan cat dog tapi tadi ber-waiem dengan anda segalanya lancar. apa jenis family lah yang kita ada nih kan? owang rasa macam entah hape hape jerk perangai mereka mereka nih. dia jerk manusia yang owang rasa paling paling paling boleh paham situation sekarang sebab owang ngan dia di posisi yang sama. kan?
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: