Penyokong Setia

16 August 2010

untuk waktu yang panjang

tadi mak bapak buda fom3 sekalian datang nak amek rezab anak anak mereka yang masem masem cemerlang taap babun. pengetua merepek bagi nasihat berjela jela sampai kolumpow.


dan tak tahu kenapa mama abah dua dua excited nak datang. ouh gosh, malu siott bila tengok rezab aku. :'(  bagi c-ha rezab aku okeyh tapi maaf tak bagi parents aku. they want more from me! naseb baek trial, kalau PMR sebenar?!


tak guna menangisi rezab yang dah lepas. ianya tak merubah apapun. jadi untuk itu, aku kena berubah sebab PMR ada 48 hari jerk lagi. 


sehubungan dengan itu, mamaku terchenta akan merampas laptop aku yakni aku tak boleyh online sehinggalah habes PMR dan kemungkinan besar handset juga turut serta disita.


aku tengah down gila babun bukan sebab laptop dan handset akan dirampas tapi sebab sedih mengenangkan rezab yang macam tutt! 




mungkin lepas PMR baru boleh buat entri baru. sumpah akan rindu gila nak bebloggim, fesbukim n etc. takut tak sempat nak buat benda nih. aku nak mintak maap dari hujung anak rambut sampai hujung kuku kaki. :D jangan simpan apa apa dalam hati pasal aku yerk! doakan kejayaan saya dalam PMR. saya sayang kalian! <3  :p


kalau ada benda urgent nak stori, ikat surat korang kat kaki burung merpati then suruh hantar kat zoo negara. i'll always there. 
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: