Penyokong Setia

27 August 2010

memang tak boleh tepati janji! =.="

asalammualaikum wbt. :D

ceh bajet baek larh tuh konon hah SEPET ?! mesti kawan kawan kesayanganku suka bila baca entry nh.
aik, updet lagi? entry sebelum ni cakap dah tak .. argh, persetankan itu semua! hehe

mana boleh tahan nafsu gila nh nak updet blog. tambah tambah bila mama bagi green light toink toink toink kasi balek lappy ni untuk beberapa hari. baeklah, untuk beberapa hari jerk keyh!

eyh eyh eyh korang, baju raya dah beli?
okeyh, nak menunjuk siket. aku dah beli baju raya keyh. akhirnya aku beli jugak! yeah, akhirnya setelah disaketkan hati oleh teman teman sehati sejiwaku sekalian yang memang sengaja jerk kan korang stori stori pasal baju raya masing masing sedangkan korang tahu macik sangap kesayangan korang ni tak beli hape hape lagi taim tuh!

mud raya semaken terasa sebab almost tiap kali bukak radio yang lagi laku dari goreng pisang panas macik bedah belakang rumah nenek jiran sebelah rumah aku pagi pagi taim otw nak ke sekolah mesti denga lagu raya. dah lebih dari 15 ramadhan kan, semua sibuklah dengan lagu lagu raya masing masing. :p aku pun tengah layan lagu raya sekarang nih. tetibe aku rasa macam malam raya pulak! +.+




gila tak sedap biskut biskut kat atas nih?! mesti macik macik kat dapur tuh tengah sibuk buat kuih raya masing masing kan? bagus bagus, nanti raya saya datang tolong habiskan semua tuh yerk! :D mama aku pun tengah sibuk jugak dengan biskut raya. tapi bagusnya dia bukan tengah sibuk tenyeh tepung tapi tengah sibuk menempah + window shopim kuih raya kat kedai. haha, rajen nyerk mama aku. patut abah sayang lebih pun!

baeklah baeklah, aku malas dah nih nak melalut sorang sorang tengah tengah malam buta nih. baek aku duk depan tibi tunggu cinta kirana. kes shopim telebih petang tadi r nih sampai mis cite tuh. tape tape, malam nih dia tayang lagi. astro kan macam macam ada.



haha, sapa berani kata boypren baru aku nih tak ensem? makan terajang aku jugak kan lepas nih! huyeh huyeh, bajet menggedik dah datang. alahan betullah dengan mamat nih sorang.

baeklah korang, selamat malam. sleep tight eberibodi!

LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: