Penyokong Setia

06 August 2010

tiba2 aku rasa semangat membara2 nak updet blog hodoh nh. penangan 3 minggu tak on9 sebab anggota JPJ dalam rumah ni dah sita harta benda aku. pressure3! tekanan perasaan betul bila trial PMR tapi aku skit pown tak ready then dapat soalan yang susah taap cipan punya babun lepas tuh rasa mengantuk dalam dewan peperiksaan sampai aku tertidur tak cukup masa nak jawab last2 aku berjaya untuk dapat KOSONG markah dalam peperiksaan mesti mama meNGONTOX gila dengan anak dara dia yang perangai cikai nak mampos tapi perasan2 bagus gedix++.


dan ya MCSHA berjaya membohongi anda2 sekalian yang baca entry nh. :))


melalut tak tentu pasal mesti ada sebab. yeah2, sebabnya aku tertekan taap babun cimpanzi dalam utan sebab baru habes minggu trial PMR yang tak tahu nak cakap susah ke senang. harap2 boleh goreng jawapan2 uh palem2 kurang dapat 6A.


tiba2 teringat kes tragedi 3 Ogos yang menyayat hati gila r.
agak nyerk apa khabar kakak2 yang eksiden ai2? meraung2 macam 3 hari yang lepas lagi ker sebab kaki nya kepatahan? entah larh, saya doakan yang terbaek untuk akak2 sekalian walaupun saya rasa macam akak2 sekalian yang salah. dan pengajaran untuk peritiwa di atas jangan pernah bawak moto laju2 macam terkejar2 bini kat rumah nak beranak!


2 minggu lagi post trial. wat, post trial? berapew kali nak trial larh cikgu nh. sabow jelarh! 


minggu depan puasa, wah3! ta saba na g semayam terawih, bazar romadhon, cari baju raya, bukak puasa dengan abang2 baru. hah, abang2 baru? tott!


bagus betullah my mama nh. macam tau2 jerk anak dara dia nh tengah strez xm n mcm tau2 jerk ubat nak hilangkan strez permata hati dia nh. agax mengerikan jugak larh bila tiba2 mama ajak aku g sopim LANGSIR baru. semangat betul mama nak sambut raya tahun nh. dan the best part is ak dapat curtain baru untuk bilik aku dan the most sadis part is ak tak tahu angin mende yang masuk lam badan aku sampai aku amek keputusan decide nak curtain kaler ORANGE yang memang menyerlah gila999! wao3, saket mata llarh sapa dia yang masuk bilik che lepah nh!


ouh yeah, bilik dah ada curtain baru. aku bila nak beli baju baru untuk raya tahun ni? puasa pown tak lagi tapi takpew larh, bak kata pepatah sediakan payung sebelum hujan cheewahh! bermadah berhelah pulak malam2 buta nh. back to the topic, apa pesen baju ak nak pakai taon nh? aku teringin nak pakai jubah putih taon nh. tapi sesuai ker dengan aku n better mama cakap cari baju yang biasa2 jerk tayah yang aneh2 sebab laz2 benda tuh terperap macam jeruk masam dalam almari.


tak sabar nak raya! selamat hari raya maaf zahir dan batin :D






p/s: kalau kapel then clash, memang ta boleh lansung jadi kawan kerk macam dulu2 sebelum kapel? patut ker seksa diri sendiri semata-mata tak nak jatuhkan ego jantan uh. berbaloi ker kau makan hati sorang2 tengok ex kau layan jantan lain depan mata kau? n pernah ker kau terfikir masa mula2 kau ajak dia kapel dulu apa perempuan ni akan rasa kalau dia dapat tahu aku ni sebenarnya nak main2kan perasaan kau jer pompuan? n bez tak rasa bila akhirnya kau sendiri yang terkena dengan minah nh?
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: