Penyokong Setia

08 August 2010

kesaketan hati tak tertanggung

hari yang sangat sangat menyakitkan kepala sampai aku rasa nak hantuk hantuk dahi ni kat dinding kelas! tapi aku tak buat sebab aku tahu benda tuh saket larh sengal, orang bodoh kat tepi jalan pown takkan sanggup buat macam tuh! :'(


nur atilia, kenapa anda tak hadir hari ni? saya stres sangat sangat sangat sampai rasa nak nanges tapi i have no shoulder to cry on my dear. esok datang yerk? tak best larh jalan sorang sorang pergi makmal tadi.


semua manusia kat sekeliling aku mengalami tekanan perasaan tahap kritikal. aku syorkan pihak sekolah upah sorang doktor psikitri biar senang sikit agak agak budak budak yang stres sampai nak naek gila uh ada doktor nak tolong jaga. 


pressure nak mampos dengan markah trial dan for sure memang aku takkan mention kat sini r sebab result aku teruk gila mengalahkan budak lumpy yang dah 10 tahun tak masuk sekolah and friends i really really really need yours helps! nanti hari selasa ni start stay back kat sekolah keyh! :D


esok ada ceramah dengan maaf aku tak hengat nama motivator uh tapi dengar kata memang hebat gila beliau ni! wah, tak sabar menanti hari siang @.@ ! tapi macam tak boleh blah jerk sebab lpas trial pun ada ceramah lagi? eyh anda anda anda sekalian budak budak tingkatan tiga sekolah menengah kebangsaan ****** ***** kita ni teruk sangat kan sampai selalu kena ceramah dengan cikgu sampai cikgu kena upah motivator luar sebab cikgu dah tak terlayan perangai kita kita kita ni kan? anda anda anda sekalian termasuklah saya, BERUBAH lah dengan kadar waktu yang segera sebab waktu tak menunggu kita minah minah mamat mamat sekalian!


eyh, minah minah sekalian! tiba tiba terhengat kat dua minah gedik ni. maaf tapi aku memang sengaja kata kau macam tu sebab memang kenyataan semua tahu perangai anda minah minah sedemikian rupa. exam  dah dekat esok lusa kau boleh buat perangai teruk kau yang haprak tu lagi? sedar sedar la wei! aku pun bukan perfect sangat and aku tahu aku pun gedik jugak tapi taklah sehaprak kau minah minah sekalian. mak bapak kau tak ajar ker peluk cium dengan jantan yang bukan muhrim tuh HARAM = BERDOSA BESAR ? dungu sangat kerk kepala otak kau tuh sampai benda macam ni pown tak boleh nak fikir?


baiklah baiklah, aku dah melalut panjang berjela jela sampai korang rasa aku macam ustazah dengan tudung labuh kan. kan kan kan? aku cuma rasa macam tak boleh blah jerk perangai minah minah sekalian. maybe parents korang tak kesah korang nak buat benda macam tuh tapi boleh tak taim kau nak buat benda benda macam tuh bukan dengan UNIFORM SEKOLAH? kau rasa terror gila ker bila buat benda hanjeng macam tuh dengan baju sekolah duk melekat lagi dekat badan korang yang cun gila tuh?! maaflah perempuan, aku memang tak boleh terima budaya hidup kau tuh! kau memang tak kacau hidup aku tapi kau dah menyesakkan mata aku bila kau buat benda benda macam tuh depan mata aku. 


dan satu lagi yang aku rasa macam nak siat siat jerk mulut macik ni sorang! eyh macik, ada ker saya kacau hidup macik? ada saya mintak duit dengan macik? saya rasa taderk lansung jadi kenapa macik susah susah nak jaga tepi kain saya?! saya senyap pun susah, terlebih bising pun susah. macik ingat saya ni robot ker mende nak perfect 24hours non-stop. macik ada problem ker dengan abang abang saya? atau lebih senang nak faham kalau saya cakap macik jeles? macik, tak padan dengan umow macik nak main dengan abang abang saya. depa tengok macik pun tak lalu! so, stop dreaming aunty!

maaf, bahasa aku kasar macam monyet taderk pelajaran yang duk bergayut atas pokok tak kira siang malam dalam hutan uh. maybe akan tambah dosa anda anda sekalian yang baca post ni tapi setiap manusia ada limit jugak sabar dia uh! tak boleh ker cuba untuk menjadi lebih baik dari semalam? :o






awak, cepatnya awak dapat pengganti saya. dalam masa beberapa hari jerk kan. jadi tak guna awak tuduh saya yang main belakang sebab sampai sekarang saya still macam ni. betullah apa yang abang saya cakap pasal awak, mulut awak manis macam madu tapi hati busuk mengalahkan bangkai. kesombongan awak terserlah sekarang. stop blame orang lain atas kebodohan yang awak sendiri buat.
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: