Penyokong Setia

14 August 2010

kerajinan di paras sifar

salam ramadhan.


acececece, sangap siot! sejak bilakah aku jadi baek sebegini rupa? ouh tidak mengapalah, bulan buan posa ni. kau ni pon! :p


waktu sekarang : 12.51 pm
aktiviti : @3%*&%$^


huh, setan dah kena ikat tapi tahap kerajinan aku maseyh di tahap sifar dan mengapakah?! tengok, boleh lagi buat muka seposen hapdet blog walaupon homwek bergunung lagi duk panggil. maca manalah nak jadi pelajar berjaya ni?


kejap kejap, sebelum berubah jadi baek. nak stori stori siket. :D


setelah berminggu minggu tak buat aktiviti berfaedah ni yakni BLOG WALKIM, dapat jugak lepas gian hari ni. pergh pergh pergh, hebat hebat yerk bloggers bloggers malaysia. :)


gamba yang diuplod tanpa motif.


setelah tangan aku lenguh joging cari blog best superb punya, aku jumpa sesuatu. wah! @.@

jom jom jom klik sini terutama budak budak akak akak macik macik yang gila fesyen sangat tuh. baeklah akhir kalam dari saya.


SELAMAT MENGHABISKAN DUIT DI LAMAN SESAWANG!


tiba tiba rasa rindu teringat kat abang aku. weis, cepatlah balek! ada stori kaw kaw punya hawt ni pasai si KERBAU PENDEK. sangap siott r mamat uh!
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: