Penyokong Setia

29 August 2010

aloha aloha aloha

ouh yeah! saket kelapa aku hari nih. :(
eyh eyh eyh, saket kepala maksud aku!

pe kena lar dengan budak budak 3ab hari nih?
masem masem dah kena masalah mental agaknya sebab kelas aku bising taap giga mengalahkan pasar tani sebeah rumah moyang belah abah aku! :D 

kalau kelas korang bising, korang buat apa? mesti korang larang larh kan? kan kan kan? bagus korang semua, murid mithali! kelas aku bising, aku? aku? aku? aku kompem kompem r join sekalih menambah kebisingan kelas tercinta. haha, sangap siot kan macik nh?

tadak masa aku nak menjerit jerit "wei korang senyap larh!" sebab last last budak budak mental tuh bukan nyerk nak dengar pon. pose pose nih, bikin waa kering tekak jerk! :p janganlah tiru perangai sepet nih, nanti kompem jadi pelajar telebih lebih mithali.

al kisahnya hari nih, budak budak nih bising duk bincang pasal nak buat baju kelas. aduyai, nak bincang pun elok elok lar siket. nih tak, macam macam bunyi ada. tak pose larh tuh! hehe

pmr pun tak lepas lagi, dah sibuk pasal jamuan akhir tahun. haha, tak menyempat lar korang nih. takpe takpe, korang buat larh keje korang tuh, nanti siap inform keyh! +.+

t-shirt tuh mungkin boleh jadi macam nih 


macam nih pun tak mustahil



tak pun lebih kurang macam yang nih



kelas gituh t-shirt kami tahun nih. aduish, mesti basi t-shirt kami kami kalau budak budak kelas lain tengok. lantak apa aku. bukan nyerk macam yang kat atas pun t-shirt kelas kami sebenanya! okeyh korang. no kopi kopi haa! caffein banyak der kopi tuh, tak baek untuk kesihatan mak cakap. kalau teh boleh jerk kot. =.="

satu perkara yang sangat sangat tersangat memalukan jadi tadi, ouh tutt saket hati tapi saket lagi kakiku! haha, sepet jatuh longkang keyh hari nih! diulangi, mcsha jatuh longkang kat sekolah tadi! shh, jangan cakap kat sapa sapa keyh. rahsia kita dua jerk. janji erk? :p

hari selasa nih cuti lagih. hip hip hoorey, homwek sgunung chegu janji nak bagi. mampoih larh mak oii! chegu suka kan bagi homwek "siket siket" macam nih? solute r chegu, waa caya sama luu! sayang muah muah kat chegu. :D terima kaseyh chegu untuk buah tangan cuti nih. menyusahkan chegu pulak. denga denga cuti raya nih pun ada homwek. bagusnyerk larh mak oit!

baeklah baeklah, dah mengumpat! kurus pahala pose hari nih. astarfirullahalazim lailahaillahaillallah. sambung buat ketupat esok pulak yerp! yippie yippie, selamat berbuka!









weis che kak che abang, air liur korang dah nak menitik uh! ish ish ish, teruk perangai. :D
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: