Penyokong Setia

25 February 2011

Awak dan Awak

Asalammualaikum wbt :)


Saya gembira , saya senang tengok awak dan awak dah jadi ehem ehem sekarang . Memang ! Memang dulu saya ada jatuh hati dengan awak wahai lelaki . Tapi dulu ! Bila saya dapat tahu awak dan awak dah jadi ehem ehem , saya terus cuba nak lupa semua yang pernah saya rasa dulu . 


Okey , semua yang baca ayat aku mesti rasa macam " eleh minah nh , dalam blog boleh laa dia tulis bajet dia tuh baek sangat . Kat luar apa benda tak keluar , habes semua sumpah seranah ! " Terpulang lah tuh , nak kata apa sekalipun . Yang penting , memang tuh yang aku tengah buat sekarang . Cuba terima keadaan dengan sebesar - besar hati .


Saya nak awak dan awak tahu , saya takkan ganggu hubungan awak dan awak . Saya takkan terhegeh - hegeh dengan awak dan awak . Cuma saya nak sangat , awak dan awak nak kawan lagi dengan saya . Saya harap , kita masih kawan macam dulu walaupun awak lelaki , tahu yang saya pernah ada hati dengan awak . 


Kes ada hati ker , taruh perasaan ker , tuh semua cerita dulu . Lepas saya tahu awak dan awak dah jadi ehem ehem , saya tarik diri dengan rela hati . Bertepuk sebelah tangan takkan pernah berbunyi kan ? 


Lepas nih , kita masih kawan macam biasa . Anggap yang saya pernah ada hati dengan awak lelaki tak pernah jadi . Anggaplah macam awak tak pernah tahu . Jangan rosakkan hubungan kita sebagai kawan . Terima kasih awak dan awak ! :)








Saya tak pernah simpan dendam . 





LIKE LAJU - LAJU :)

2 comments:

Unknown said...

Steady la..
Maybe lepas ni turn awak lak..

Feel free to join my GA..

Sha said...

heee , thanks yea . :D