Penyokong Setia

30 November 2010

UKKM

UKKM stand for mmm. 
kejap nak cari surat tawaran tuh!

ouh dah jumpa.
UKMM stand for Ujian Kecenderungan Kemasukan Ke MRSM. 
lebih kurang macam tuh lah benda dia.

aku dah duduk atas ujian nih tadi dekat MRSM pengkalan chepa.
soalan dia? aisey man -.-"
bai, susah gila kot soalan mathematics dia tuh,
tapi tak tahulah kalau memang otak aku yang ada something wrong somewhere gitu. hehe

ayat bajet jer nak cover. tapi memang betul susah lah.:(

dah lah dapat kawan baru yang tak mesra alam lansung.
sibuk dengan soalan dia, tah betul ke tidak apa yang dia jawab tuh.
haa gila kan ayat aku, bernafsu habis! -.-"

tadeklah, at least senyum lah sikit.
nih tak, masam mengalahkan tempoyak basi jer muka. 
tahulah awak tuh pandai, tapi tak perlulah kan nak jadi sedemikian rupa.
entahlah manusia. 


pagi buta aku duk sedap membungkus lagi Thaqifah skandal kesayangan dah text

"glo mcsha. payoh nop mapuh soale mt! phni sc kul 10.15. huhu. bnyop tembok!"

bagus punya kawan, pagi-pagi dah jamu aku dengan GILA. aish, patut lah benak semacam jer aku hari nih.
okey, kalau Thaqifah tembak soalan dia, aku pun apa lagi lah kan.
gila taknak tunjuk bakat terpendam yang aku nih reti tembak-menembak.
jadi banyak jugaklah yang aku tutup mata jawab tadi.









kertas dia habis belakang depan aku conteng. nih B U K T I soalan tuh susah !



okey, susah kan soalan tuh?
haha, bajet jer nih nak bikin panas kawan-kawan aku yang kena duduk UKKM nih esok lusa tuh.
so kawans, good luck! aku punya turn dah lepas :D

lepas dah pecah otak jawab mathematics, sains dengan ujian personaliti tuh, cikgu lepas kasi balik.
tapi dia ada kirim bagi buah tangan.


bukan untuk dijual :D


lepas dah habis semua-semua tuh, sempat lah round kawasan jap dengan Anah. 
boleh tahan lah tempat dia, tapi Anah cakap banyak sangat pokok. hehe
macam mana kalau seandainya aku ditakdirkan jatuh cinta stay, study dekat mrsm?
haish, haru kot.
biasalah, aku kan ANAK MANJA. :P
okeylah, kepada kawans yang nak duduk UKKM tuh, sekali lagi GOOD LUCK korang!


notasakitkaki : laptop baru lepas kena format. biasalah kalau dah tuan dia gila sangat, habis jammed. lepas tuh sekarang habis semua documents dalam nih hilang. nasib lah, sapa suruh tak buat backup files dulu. :P so sapa yang rasa macam dia pun pengguna yang ganas lagi buas macam aku, rajin-rajinlah membackup sume files documents bagai dalam laptop korang tuh. dah jadi macam aku baru reti nak nyesal -.-"






 


LIKE LAJU - LAJU :)

2 comments:

adnin said...

haiyoo,bikin saya takut ;(

Sha said...

haha, cool jer ad. ;)