Penyokong Setia

08 June 2011

WORDLESS WEDNESDAY , haha (:

Asalammualaikum wbt :D


Sekarang nih jarang betul blog nh ada entry baru kan ? Dah tak bersemangat macam dulu dah nak update entry baru . Musim lack of idea sedang melanda . Eeee tak fahamlah aku -..- Ce korang belek template blog nh ,( tak payah belek pun takpe sebenarnya cukuplah setakat korang jeling sebelah mata ) memang menyakitkan mata betul . Kalau blog nh sejenis objek yang boleh dibakar , memang dah lama arwah laa . T__T


Oke dah , tak tahu kenapa tapi intro aku macam dalam mood sedih . HAHA . Hari nih hari rabu , ramai benoo blogger duk layan WORDLESS WEDNESDAY . Aku rasa macam nak tumpang sekaki jugak , tapi bila ingat balik dekat seminggu dah blog nih tak ter-update , terpaksa lah aku perah otak nak buat ayat . (:


Masih dalam mood cuti sekolah , hari nih seharian aku berjalan dengan kawan - kawan aku . Err , nih aktiviti LEPAK - ing yang paling lama pernah aku buat kot >.< aku tengah rajin nak ceghita aktiviti aku hari nih . :D


Start dari pukul 11 naik parkson tanpa ada tujuan yang nyata . Round tempat sama dua tiga kali , abang guard tuh dah jeling lain punya macam . Turun pegi isi perut dengan doublecheese burger product of mcd . Yang nh favourite aku sebab jeruk timun dia best . HAHA . Habis makan , dorang sibuk suruh aku drive pegi tesco sebab nak cari barang buat kek . Naik tesco lama gila . Letih aku . Rela solat Zuhur atas tuh sebab tak puas berjalan lagi . Jam dah 4 lebih , hati kata tak rela nak balik lagi . Lencong pulak pegi TTA . Gila babas dorang nih memang kalau dah berjalan macam tak ingat dunia semua . 


Persoalan yang sentiasa bermain di fikiran :


kenapa tak semua kawan aku sporting ?


Ya , memang aku dengan ikhlasnya cakap tak semua kawan BAIK aku sporting . Susah betul kalau ajak keluar . Lagipun bukan selalu . Tiga bulan sekali pun jarang weih buat aktiviti nih . T__T Alasan sama dorang bagi setiap kali ajak keluar . Kang kalau tak ajak kata dah tak ingat kawan , kalau ajak pun memang sah sah korang taknak join . Tak ke menyakitkan hati tuh ? Sapa nak jawab ? Eeeeee


Dah lah , kang bertambah dosa aku duk marah marah orang memalam buta nh . Lain orang lain cara kan ? Chou . 









TEMAN SEJATI SENTIASA DI HATI (:





LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: