Penyokong Setia

16 June 2010

wat people say about me =,="

haha,bunyi yang agak serius dengan title itu.
dan kenapa saya mengeja dengan ejaan yang penuh?
ya,saya sedang dijangkiti virus skema. *seperti kata seseorang kepada saya semalam*

berbalik kepada tajuk entri ni, apa pandangan orang sekeliling saya tentang diri saya yang amatlah tidak sempurna ini. *erghh,so hypooooooo you know! stop being like this scha!*

mama cakap: saya seorang yang "rajin sangat", dan saya suka hentak kaki bila saya ada problem. *saya tak pernah perasan pun semua tu. hehe*

abah cakap: perangai saya macam lelaki sikit, mungkin sebab saya anak abah.

aiman says: "macam jantanlah kau ni, memang lain terus dengan tutt" *tutt merujuk kepada seorang miss pond. tett! :pp*

my mama's workers: ganas seperti lelaki. tiga ayat cukup untuk menggambarkan diri saya.



fatiha cakap: muka saya masam gila bila saya tak senyum. semua orang tak suka bila saya tak senyum sebab saya nampak macam singa betina yang kelaparan. ramai yang mengakui perkara tersebut. *weii korang, takkan aku nak senyum 24jam. kang ada yang kata aku ni sewel. haha,dah memang muka aku macam tu kalau tak senyum, apa nak buat??*

atilia cakap: seorang yang buas, dia kata yang penting kami banyak persamaan terutama dari segi family's backgrounds. *family kami baik k. haha~*

qifah punya ayat: "mcsha yang sama macam perangai saya. malas buat homwek, cuma kadang2 mcsha rajin sikit dari saya."

someone's says: awak ni baik sangat! *haha,kembang 7depa hidung aku lepas ni!:p*

semua boleh diterima kecuali yang last sekali. aku baik?? haha, nasiblah sapa yang kata aku macam tu. sejahat-jahat aku ada yang kata baik, teruk nyerk kau manusia dalam menilai orang. hehe,aku tak bermaksud nak mencerca dan memaki kau.

kesimpulannya, ramai yang kata aku ni macam lelaki atau dalam bahasa kasarnya "jantan". opss, korang baru tau ker?? aku memang macam ni. haha, gaya sahaja k. yang penting cara pemakaian dan naluri aku masih seperti seorang gadis yang normal. ceewahh! hax3, betul apew. aku bukan jenis sonsang keyh. *walaupun status facebook aku mengatakan aku sedang berkahwin dengan ANIS AZAN. *hehe,nis. soori mention nama kau kat sini tanpa kebenaran. takper an??*

hanya orang sekeliling kita yang layak menilai diri kita. kita lansung tidak mampu untuk menilai diri kita. jadi, jikalau ditegur orang di sekitar kita tentang perangai kita yang kurang elok, terima jelah dengan hati terbuka. orang tu tegur bukan niat nak menjatuhkan kita tau apa2 yang sewaktu dengannya, itu tanda dia sayangkan kita n prihatin pasal kita. :)
LIKE LAJU - LAJU :)

No comments: